Klantbeoordeling over kledingadvies van personal shopper Suzi
Woonplaats: Maarheze
“Niet goed naar de persoon gekeken”
Er was een lange wachttijd, het gesprek op zich was wel goed verlopen en ik dacht dat het wel duidelijk was wat de wensen waren, maar achteraf is het nogal tegengevallen.
Suzi’s reactie
Deze negatieve beoordeling kwam voor mij als een complete verrassing. Yvonne heeft tijdens de doorpas alle kleding meegenomen en kort daarop één setje retour gestuurd. Uit alle signalen die ik heb kunnen oppikken kreeg ik de indruk dat ze juist zeer tevreden was. Ik heb gedurende het hele traject in ieder geval geen tekenen kunnen oppikken dat ze ergens ontevreden over was. Tot deze beoordeling was ik daarom in de veronderstelling dat alles goed was verlopen en ik erin geslaagd was om de juiste balans te vinden tussen veiligheid en vernieuwing, wat voor haar belangrijk was. Kennelijk is dat toch niet helemaal gelukt, hetgeen ik bijzonder betreur.Ik heb geprobeerd in contact te komen met Yvonne om te vragen wat in haar ogen niet goed is gegaan en hoe we dit kunnen oplossen, maar ze heeft niet meer gereageerd.
In de tijd dat ik voor Yvonne heb geshopt was er nog geen 'niet tevreden, geld terug garantie'. Die garantie is er nu wel is en indien een klant aan het eind van het traject niet tevreden is kan hij of zij beroep doen op de garantie. Ik breng dan kosteloos alle kleding retour en mijn uren hoeven niet betaald te worden. No cure no pay, want ik vind klanttevredenheid het allerbelangrijkste in mijn werk.